.

.

14 abr 2010

BACCARA VERSIONES - PARA SIEMPRE MI AMOR - MIN FØRSTE KJÆRLIGHET

Son muchas las canciones del duo Baccara que han sido versionadas y también ellas han versionado canciones de otros cantantes. El caso de hoy es este último, canciones que Baccara han versionado de otros cantantes y sus diferentes versiones por otros cantantes o grupos.

VAGABONDS: MIN FØRSTE KJÆRLIGHET
MUSICA:JAHN TEIGEN - TORE SYVERTSEN
LETRA: H. FALSK




ALEJANDRO FUENTES



JAHN TAIGEN (ORIGINAL)


From original

I was young, and knew everything.
Laughed of what was said
Would never, fall in love.
But that was before I met you.
Forgot all about time and place.
You were all I would see.

My first love.
Did more for me,
than you can ever imagine.
My first love.
I gave it to you,
there was only one of it in me.

It happens once,
in everybody's life.
You fall in love and get naive.
Everything you see is just your friend,
That happends not easy.
All I remember is the voltage,
and the feeling that it gave.


My first love.
Did more for me,
than you can ever imagine.
My first love.
I gave it to you,
there was only one of it in me.



MIN FØRSTE KJÆRLIGHET
Min første kjærlighet
Jeg var ung, og visste alt
lo av det som ble fortalt
skulle aldri forelske meg
men det var før jeg traff deg
glemte alt om tid og sted
du var alt jeg ville se

Min første kjærlighet
gjorde mer for meg
enn du noen gang kan foresuntile deg
min største kjærlighet
ga jeg bort til deg
det fantes bare en av dem i meg

Det skjer en gang, i alles liv
du blir forelska og naiv
alt du ser, er kun din venn
sånt hender ikke lett igjen
alt jeg husker er spenninga
og følelsen som den ga

Min første kjærlighet
gjorde mer for meg
enn du noen gang kan foresuntile deg
min største kjærlighet
ga jeg bort til deg
det fantes bare en av dem i meg X3

No hay comentarios:

Publicar un comentario